FAQ


Ofte Stillede Spørgsmål

Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, og ikke har modtaget en velkomstmail med en rabatkode, er den desværre nok havnet i din spammail.

Vil du gerne have rabat, men har ikke tilmeldt dig vores nyhedsbrev, så kan du gøre det her >>

 

Koden indtastes efter du har trykket på knappen "Gå til betaling". Derfor kan du ikke se rabatten, mens du er på denne side, og det er naturligvis lidt irriterende, men det er måden platformen er opbygget.

Men bare rolig du kan taste koden ind, og se din rabat, før du kommer til den endelige betaling.

 

Ja det er det. Hos Plakatfar bliver alle ordre taget alvorligt, og dine varer bliver afsendt inden for det første døgn, efter bestilling.

Plakatfars Facebookside kan du se, hvad andre kunder mener, og der har vi opnået 5 ud af 5 stjerner.

Du kan også tjekke vores anmeldelser på Trustpilot

Plakatfar.dk er en krypteret side, hvilket du kan se i adressefeltet, der starter med "https" samt den lille lukkede hængelås, umiddelbart ved siden af. Selve betalingen foregår over en sikker forbindelse via Shopify's betalingsservice. Al sikkerheden varetages af den anerkendte online handelsplatform Shopify.

 

Vi vil meget gerne tale med dig.
Vi er klar over, at det nogen gange kan virke lidt skummelt at man ikke kan ringe. I vores tilfælde skyldes det, at vi er en meget lille butik, og derfor selv ordner alt, fra fotografering over design, til salg. Derfor er det alt for ofte at vi ikke kan svare telefonen, hvilket giver en dårlig oplevelse for dig.

Du kan altid skrive til os på info@plakatfar.dk og bede os om at ringe dig op.

 

Skulle du gå hen og fortryde dit køb, har du 30 dages fortrydelsesret, fra den dag du modtager plakaterne. Fortryder du betaler vi en del af din returporto, og derfor koster det dig kun 59 kr.. Du kan læse mere om returnering i handelsbetingelserne.

 

Dine plakater og rammer bliver pakker, efter alle kunstens regler, men en sjælden gang imellem er der desværre varer, der ikke holder til transporten. Skulle du modtage en defekt vare, er det vigtigt at du kontakter Plakatfar hurtigt, og tager et billede af den defekte vare, som du sender med mail til info@plakatfar.dk. Herefter tager vi hurtigt stillig til, hvad der ska ske. I langt de fleste tilfælde skynder vi os, at sende en ny plakat afsted.

 

Det er et krav fra transportfirmaerne, og bruges udelukkende til at kommunikere med kunden om leveringen. Det er ikke en snedig måde at putte dig i en mailliste. Hvis du gerne vil modtage nyhedsmails, skal du krydse feltet vedrørende mails, af.

 

Faste rabatter i forbindelse med kampagner som "køb 2 plakater og spar 20%", fratrækkes automatisk på den næste side. Efter du har klikket på knappen "Gå til kassen".